blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Pasewalk + Penkun z brukowym akcentem.

Niedziela, 12 maja 2013 Kategoria > 100
Km: 130.89 Km teren: 0.00 Czas: 04:39 km/h: 28.15
Pr. maks.: 49.44 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt F5 Team Issue Aktywność: Jazda na rowerze
Pobudka o 5 (tzw. kompromis małżeński), o 6:30 oczekiwanie koło Jeziorka Słonecznego na Zbyszka, z którym umówiłem się na zrobienie stówki po niemieckich terenach. Pogoda do jazdy fajna, niemal bezwietrzna. Obraliśmy kierunek na Pasewalk, z którego mieliśmy odbić na południowy-wschód w kierunku Bruessow. Niestety przegapiliśmy zjazd na tę miejscowość i dopiero na końcu mieściny skierowaliśmy się na Prenzlau z zamiarem odbicia, przy najbliższej okazji, w zamierzonym kierunku. Usało się po kilku kilometrach. Ku naszemu zaskoczeniu natrafiliśmy za Damerow na ok. 2,5 km fragment bruku, który skutecznie nas wytelepał. Na tę okoliczność strzeliliśmy foty:
Zbyszek na bruku © widmo81

Na masakrycznym bruku, nawet w Niemczech takie hity © widmo81

Droga miała charakter "podjazd-zjazd", co skutecznie wymęczyło Zbyszka wracającego do formy po ponad 2-tygodniowym rozbracie z rowerem spowodowanym kontuzją odniesioną na skutek upadku na Gryfie. Mimo niespecjalnego tempa jestem zadowolony, bo wróciłem do domu w nie najgorszym stanie fizycznym. Podjazdy wychodzą coraz lepiej, wytrzymałość na kilka godzin jest. Będę pracował żeby było nie gorzej niż na tę chwilę.