blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Miodowa - deszczowo.

Środa, 18 lipca 2012
Km: 37.75 Km teren: 0.00 Czas: 01:26 km/h: 26.34
Pr. maks.: 51.19 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt F5 Team Issue Aktywność: Jazda na rowerze
Umówiłem się na Głębokim z Adamem, który przywiózł mi klucz niezbędny do wymiany suportu. Pojawiłem się trochę wcześniej i dopiero po dwóch "zaliczeniach" Miodowej pojawił się Adam razem z Danielem. Po powitaniu odkryłem, że z mojego tylnego koła uchodzi powietrze.Była to pierwsza guma zaliczona w szosówce. Musiałem zmieniać dętkę, a było to o tyle nieprzyjemne, że od jakiegoś czasu padał deszcz. Po pit stopie, już w konkretnej ulewie, jeszcze raz z chłopakami wjechaliśmy na Miodową. Totalnie przemoczeni rozjechaliśmy się do domów. Tam pozostało tylko wylanie wody z butów.

P.S. Coś niedobrego ostatnio się ze mną dzieje, bo już po pierwszym podjeździe zaczęły mnie łapać skurcze...W ogóle ostatnio samopoczucie nienajlepsze, a nogi jakieś ciężkie i bolące :/ Mam nadzieję, że przetrwam jakoś atak na 360 km.