blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Gardno i okolice.

Wtorek, 13 marca 2012
Km: 77.51 Km teren: 0.00 Czas: 02:56 km/h: 26.42
Pr. maks.: 53.13 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt F5 Team Issue Aktywność: Jazda na rowerze

Cieżkie jest życie szosowca na polskich drogach. Najpierw zostałem otrąbiony przez kierowcę wywrotki, że nie jadę po ścieżce rowerowej (w końcu k...a znak ścieżki jest przekreślony...), później laweciarz i kierowca TIR-a chcieli mnie zahaczyć przyczepą. W geście "aprobaty" zachowań pokazałem im tylko podniesiony kciuk. Dopiero po minięciu Podjuch zrobiło się luźno i fajnie. Było kilka górek, kilka dociśnięć i zmagania z przeciwnym wiatrem - pierwszy poważniejszy test rowera. Ostatnie kilka kilometrów całkowicie odpuszczona na tzw. rozjazd...
Cyknąłem jedną fotę absurdu (jak dla mnie...) Za Gardnem w kierunku Żelisławca robią ścieżkę rowerową i chodnik. Najprawdopodobniej oba trakty skończą się przed tablicą wskazującą na dotarcie do granicy gminy Stare Czarnowo. Czyli skończą się w polu. Później i tak nie będzie kasy na odchwaszczanie i polbruk wypełni się roślinnością. Nie ma innych miejsc, które wpłynęłyby znaczniej na poprawę bezpieczeństwa rowerzystów? Unia dała kasę, trzeba wykorzystać na głupotę...W ciągu doby skorzysta z tego 2 rowerzystów i 4 spacerowiczów. Może :/