blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Wałcz - Gryf Maraton MTB IV edycja

Niedziela, 22 sierpnia 2010 Kategoria Teren, Zawody
Km: 39.00 Km teren: 32.00 Czas: 01:37 km/h: 24.12
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 33.0°C HRmax: 207207 (105%) HRavg 190( 96%)
Kalorie: 1401kcal Podjazdy: m Sprzęt: Cube LTD Race Black Anodized 2010 Aktywność: Jazda na rowerze
Nie wiedziałem ile do mety - licznik mi nie zaskoczył - więc jechałem trochę w ciemno. Na pulsometr spoglądałem rzadko, bo aż strach. Na szczęście meta pojawiła się na horyzoncie szybciej niż planowałem, na mecie niewielu zawodników, więc mogłem byc zadowolony. Ostateczny wynik to 12. miejsce w M2 i 27. w open, czyli były to moje najlepsze zawody w tym roku za kategorii MTB (Miedwie są takie tylko z nazwy). Zawody fajnie zorganizowane, trasa oznakowana wzorowo, sporo nagród do wylosowania (niestety prawdopodobnie wyczerpałem dawkę szczęścia na ten rok). Charakterystyka trasy nie była pode mnie, wolałbym coś troszkę krótszego z większą ilością bardziej stromych podjazdów. Było sporo piachu i dośc płasko, z czego podobno 7 km po asfalcie. Na płaskim woziłem się na kole (jazda po płaskim nie jest moim atutem) i dzięki temu wyszła niezła średnia prędkośc. Za minus można uznac nieciekawy, terenowy parking i brak możliwości wzięcia prysznica (były tylko szlaufy na zewnątrz), ślimacze tempo w biurze zawodów i jeszcze większy zamulacz w kolejce po browara...
P.S. Andrzej Kaiser pokazał szczecińskim "gwiazdorom" miejsce w szyku...

Niestety nie, nie ma popytu, niezbyt odpowiedni czas na sprzedaż :/
- 18:45 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj
widmo i co spaliniuch sprzedany?:D
wober
- 18:14 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj
Pokonales mnie bo byles lepszy :) Jezeli chodzi o zawody w terenie to masz spore rezerwy. Pulse - 10:00 wtorek, 24 sierpnia 2010 | linkuj
W terenie jeżdżę w zasadzie tylko na zawodach i jest to mój duży błąd, ale cóż...Na Miedwiu jechałem na innym rowerze - miałem węższe opony i pewnie dlatego Cię pokonałem. Gratuluję wyniku z Wałcza.
- 09:57 wtorek, 24 sierpnia 2010 | linkuj
Na Miedwiu miales lepszy czas ode mnie a na Gryfie na ktorym bylem slabiej dysponowany nie. Chyba za malo jezdzisz w terenie, bo tylko tak jestem w stanie to wyjasnic. Piachu nie bylo duzo jak na moje :)
Pulse
- 07:45 wtorek, 24 sierpnia 2010 | linkuj
Spalinowiec do nabycia na otomoto :) Jakbyś reflektował to daj znac ;) Cześc kasy na pewno poszłaby na rowerowe cele, bo szosówka mi się marzy.
- 06:08 wtorek, 24 sierpnia 2010 | linkuj
Dzięki, używam bezprzewodowej sigmy sts 1609. Problemy wynikały prawdopodobnie z tego, że przy zdejmowaniu roweru z bagażnika mogłem przesunąc czujnik, czy jak to się tam nazywa... widmo - 10:48 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
Grtaulacje, a przy okazji z ciekawości zapytam-jakiego licznika używasz?
michuss
- 06:43 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pokoj