blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Na sportowo do Dobrzan z niestrawionym obiadem...

Poniedziałek, 16 sierpnia 2010
Km: 59.02 Km teren: 0.00 Czas: 01:53 km/h: 31.34
Pr. maks.: 41.00 Temperatura: 21.0°C HRmax: 185185 ( 94%) HRavg 171( 87%)
Kalorie: 1315kcal Podjazdy: m Sprzęt: Author Stratos SX Aktywność: Jazda na rowerze
Wiatr południowy i południowo-wschodni 2-3 m/s.

Jesień zbliża się milowymi krokami, dzień coraz krótszy, więc trzeba przyspieszać wyjazdy. Dzisiaj nawet nie zdążyłem strawić gołąbków i przez pierwsze kilometry dokuczał mi ból brzucha. Pojechałem mocno, bo musiałem zrobić przetarcie przed niedzielnym maratonem w Wałczu. Z trasą też nie kombinowałem, zdecydowałem się na sprawdzony wariant do Dobrzan, a raczej do tablicy wskazującej początek miejscowości. Dopiero wracając w Czarnkowie, gdzie obskoczyły mnie jakieś kundle, odbiłem na Pęzino. Stąd dotelelepałem się do Grabowa. Średnia wyszła całkiem, całkiem, moc po Miedwiu pozostała. Brakuje tylko treningu podjazdów, normalnie tęsknota za Puszczą Bukową. Buuuuuu...