blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Przeprowadzka Authora

Czwartek, 1 lipca 2010
Km: 47.55 Km teren: 0.50 Czas: 01:40 km/h: 28.53
Pr. maks.: 38.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Author Stratos SX Aktywność: Jazda na rowerze
Author zmienił miejsce stacjonowania. Jego nowym domem jest teraz Grabowo. Najpierw pojechałem do pracy, a po robocie śmignąłem do Stargardu. Utrzymywałem dość dobre tempo,gdy nagle przed Strumianami usłyszałem jakieś syczenie lub obcieranie. Myślałem, że to rozgrzany asfalt przyczepił się do opony i takie dźwięki wydawał. Jednak po jakimś kilometrze zorientowałem się, że złapałem flaka. Pierwszego w moich Kojakach, a mam je już drugi sezon i zrobiłem na nich ponad 6 tys. kilometrów. Na szczęście miałem zapasową dętkę, pompkę i łyżki. Nie pożałowałem czasu i przed założeniem nowej dętki przejrzałem oponę, z której wyciągnąłem mikroskopijny kawałek szkła. Prawdopodobnie był to winowajca całego zamieszania. Po 15 minutach byłem znów na trasie i sprawnie dotarłem do Stargardu. Tam stał zaparkowany mój kombi mega wózek, do którego po odmontowaniu kół udało się zmieścić Authora. W niektórych miejscach asfalt był tak rozgrzany, że unosiły się w powietrzu różne ropopochodne zapachy. Za darmo odbyłem więc sesję inhalacyjną ;)
Trasa: Szczecin Zdroje - ul. Gdańska - Szczecin Zdroje - Szczecin Dąbie - Pucice - Kliniska - Sowno - Żarowo - Stargard Szczeciński.
Wiatr północno-zachodni 2-3 m/s.