blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Stare Kurowo - Gryf Maraton MTB III edyscja

Niedziela, 27 czerwca 2010
Km: 43.50 Km teren: 39.00 Czas: 02:00 km/h: 21.75
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 214214 (109%) HRavg 190( 96%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Cube LTD Race Black Anodized 2010 Aktywność: Jazda na rowerze
Maraton na dystansie 39 km ukończyłem z czasem 1:47:48, co dało mi pozycję 11 w kategorii M2. Do dystansu maratonu dodałem krótką rozgrzewkę i powrót na parking.
Start uważam za udany, jechało mi się fajnie i szybko. Chyba pomogło zjedzone rano spaghetti, co zalecają wszelkiej maści fachowcy ;) Trasa niezbyt wymagająca, w kośc dały dopiero położone na 33 km trasy tzw. Kawcze Góry - dośc strome wzniesienia pokonywane przeze mnie na najniższych przełożeniach. Po tej niespodziance para ze mnie uszła, zaczęły mnie łapac lekkie skurcze i nie było z czego dalej jechac. Największym utrudnieniem maratonu była spora ilośc sypkiego piachu zalegającego w wielu fragmentach trasy. Na tych odcinkach miotało kolarzami niemiłosiernie. Środkowy fragment bardzo szybki, na szczęście udało mi się załapac do małego peletonu, który rozpędził się do sporych prędkości. Pechowo nasza grupa zboczyła z trasy. Szczęście w nieszczęściu, że jeden z maratończyków zauważył błąd i cała grupa ruszyła z powrotem. Myślę, że straciliśmy jakieś 2 min., może trochę mniej. Ogólnie oznaczenie trasy super, tylko jakieś miejscowe zajoby urządzałi sobie jaja i odwracali strzałki. W końcówce jakiś problem z sigmą, stracił sygnał. Dlatego nie mam dokładnych danych z licznika. Straciłem do zwycięzcy na dystansie jakieś 15 minut, najmniej w historii moich startów. Rower znów super się spisał, mogłem się skupic tylko na jeździe. Na sypkim piachu pomagały oponki 2,25.
P.S.
To, co zobaczyłem po wyścigu na moim polarze, mnie zabiło. Serce chyba wyskoczyło z zawiasów ;)
Dodaje link z przebiegiem trasy udostępniony przez strzałę: