blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Błotna przeprawa przez Puszczę Bukową

Poniedziałek, 14 czerwca 2010
Km: 29.16 Km teren: 22.16 Czas: 01:35 km/h: 18.42
Pr. maks.: 46.00 Temperatura: °C HRmax: 190190 ( 96%) HRavg 161( 82%)
Kalorie: 982kcal Podjazdy: m Sprzęt: Cube LTD Race Black Anodized 2010 Aktywność: Jazda na rowerze
W końcu aktywizowałem do jazdy Cube'a. Biedak stał w garażu jakieś 50 dni bez ruchu, od czasu ostatniego maratonu w Puszczy Bukowej. Miał nawet jeszcze przyczepiony do kierownicy numer startowy. Minęło tak dużo czasu, że zapomniałem jak na liczniku sigmy resetuje się dane z poprzedniej wycieczki. Dojechałem na ulicę Kopalnianą i pojechałem trasą maratonu z 2009 r. Za mało jeżdzę w lesie i z bólem serca trzeba przyznac, że w takim terenie szybko się męczę. W rzadziej uczęszczanych miejscach puszczy tragedia. Władowałem się w takie błoto, że z trudem się przedzierałem i walczyłem o to, ażeby gdzieś nie stanąc i nie zanurzyc nóg po kostki w tej mazi. W wielu miejscach prowadzona była wycinka, co skutkowało dużą ilości gałęzi i licznymi koleinami utworzonymi przez ciężki sprzęt. Poza tym błotne miejsca upodobały sobie dziki, których ślady żerowania miałem okazję wielokrotnie obserwowac. Miejscami musiałem prowadzic Cube obok siebie. Było to w miejscach, gdzie nawet oponki 2,25 nie dawały rady. Ta przeprawa szybko mnie wymęczyła, zaczęło się również robic późnawo i musiałem skrócic jazdę. Dojechałem do Kołowa, do miejsca gdzie był bufet. Później Drogą Górską na Bukowe i powrót do Zdrojów.