blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Puszcza Bukowa szosowo - podjazdy

Środa, 9 czerwca 2010
Km: 58.65 Km teren: 2.00 Czas: 02:10 km/h: 27.07
Pr. maks.: 52.00 Temperatura: 20.0°C HRmax: 189189 ( 96%) HRavg 155( 79%)
Kalorie: 1299kcal Podjazdy: m Sprzęt: Author Stratos SX Aktywność: Jazda na rowerze
Pojechałem trochę popracowac nad podjazdami. Do miejsca testowego dojechałem w czasie 40:05, bez napinania się zbytnio. Później zrobiłem 2 podjazdy bieszczadzką, 2 podjazdy od Glinnej koło Karasiego Stawu (jeden niepełny tylko od stawiku) i 2 podjazdy od pola golfowego w Binowie do skrzyżowania dróg na Binowo i Kołowo (ten podjazd jest chyba najcięższy). Zdziwiło mnie moje niskie tętno, jak na mnie oczywiście. Podjazdy pokonywałem na twardych przełożeniach. Jestem zadowolony z obecnej dyspozycji.
Trasa: Szczecin Zdroje - Szczecin Podjuchy - Kołowo - Droga Bieszczadzka - Karasi Staw - Kołowo - Binowo pole golfowe - Szczecin Podjuchy - Szczecin Zdroje