blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

After rain (Grabowo - Szczecin)

Poniedziałek, 3 maja 2010
Km: 55.08 Km teren: 0.00 Czas: 01:57 km/h: 28.25
Pr. maks.: 37.00 Temperatura: 7.0°C HRmax: 185185 ( 94%) HRavg 167( 85%)
Kalorie: 1317kcal Podjazdy: m Sprzęt: Author Stratos SX Aktywność: Jazda na rowerze
Po majówce należało wrócic do domu. W zasadzie od rana padało, ale od czego jest new.meteo :) Zgodnie z prognozami po 16 deszcz zaczął ustawac i zacząłem zbierac się do powrotu. Pogoda nie zachęcała do rozkoszowania się jazdą, postanowiłem jak najbardziej ją skrócic. Pierwsze 12 km to totalna porażka, mocny wiatr w twarz, niosący jeszcze ze sobą siąpiący deszcz, nie pozwalał na osiąganie zawrotnych prędkości. Mimo to przez 6 km cisnąłem mocno, spasowałem dopiero gdy tętno przekroczyło 180 (prędkośc jakieś 24-25 km). Dopiero po skręcie na Darż wiatr już tak nie dokuczał, mogłem przycisnąc i średnia wyszła nawet pozytywna.
Trasa: Grabowo - Parlino - Darż - Rożnowo Nowogardzkie - Stawno - Kliniska - Pucice - Most Cłowy - Szczecin Zdroje.