blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy widmo.bikestats.pl

linki

Grabowo z wiatrem

Piątek, 30 kwietnia 2010
Km: 55.18 Km teren: 0.50 Czas: 01:56 km/h: 28.54
Pr. maks.: 45.50 Temperatura: °C HRmax: 183183 ( 93%) HRavg 159( 81%)
Kalorie: 1171kcal Podjazdy: m Sprzęt: Author Stratos SX Aktywność: Jazda na rowerze
Pojechałem rowerkiem do roboty, a po pracy ruszyłem do Grabowa. Trasa następująca: Szczecin Dąbie-Pucice-Kliniska-Sowno-Żarowo-Stargard Szcz.-Grabowo. Na szczęście wiatr był sprzyjający i jechało się niesamowicie szybko. Rzadko schodziłem poniżej 30 km/h. Zszokowałem się w Żarowie, gdzie wybudowano ścieżki rowerowe. Wygląda to fajnie, po europejsku, ale obawiam się, że wykonanie jest lipne. Kostka jest położona niezbyt solidnie (no i szkoda, że nie jest to asfalt...). Myślę, że za dwa lata na ścieżce będą niezłe wyboje. Ale i tak wielki plus, bo dawno czegoś takiego u nas nie widziałem. Niestety tak szybko i fajnie się jechało, że nie zatrzymałem się zrobić fotki. W Stargardzie zaczęło się coś dziać z napędem. Okazało się, że znów sam sobie narobiłem kłopotu. W pracy zdjąłem i wyczyściłem łańcuch. Niestety nie mam specjalnego pina i rozkułem pierwsze lepsze ogniwo. Jak zwykle łańcuch tam puścił...na szczęście miałem skuwacz i prowizorycznie naprawiłem i jakoś się doturlałem do Grabowa. Mimo tego średnia wyszła fajna. Na wsi pomajstrowałem przy łańcuchu i coś tam wyklepałem. Bez zmiany przełożeń chyba będzie jeździł. Okaże się jutro...